محقق : مرضیه نجاتی
استاد : سرکار خانم اشکانی
درس : کارآفرینی
میتوان از دیجیکالا به عنوان یکی از موفقترین استارتاپهای ونی ایران نام برد که در یک دهه اخیر قدم به قدم پیشرفت کرده و با پشت سر گذاشتن چالش های مختلف توانسته در حال حاضر تبدیل به بزرگترین خرده فروشی اینترنتی خاورمیانه شود.
دیجیکالا موفق شده تا به مستعدترین استارتاپ کشور برای یونیکورن (رسیدن به ارزش یک میلیارد دلاری) شدن، تبدیل شود؛ به طوریکه به گفتهی موسسین این استارتاپِ رو به رشد، دیجیکالا فاصلهی بسیار اندکی با رسیدن به ارزش یک میلیارد دلاری دارد تا رکورد جدیدی را در میان استارتاپهای ایرانی به نام خود ثبت کند.
دیجیکالا طی دو، سه سال اخیر به پربازدیدترین فروشگاه خرده فروشی اینترنتی خاورمیانه تبدیل شد، حال آنکه شتاب رشد بالای این استارتاپ ایرانی روند صعودی خود را ادامه میدهد، حمید و سعید محمدی به عنوان بنیانگذاران دیجیکالا امیدوارند تا این روند ادامهیافته و طی ماههای آینده شاهد تبدیل شدن دیجیکالا به بزرگترین فروشگاه اینترنتی منطقهی خاورمیانه و شمال آفریقا از نظر فروش باشیم.
دیجی کالا فعالیت خود را در بستری آغاز کرد که در دهه هشتاد شمسی نیاز به وجود چنین امکاناتی در میان جوانان کاملا احساس میشد، و البته که سن و سال جوان موسسین این شبکه فروش اینترنتی محصولات گویای این حقیقت است.
دیجیکالا ,اینترنتی ,یک ,خاورمیانه ,خرده ,میلیارد ,خرده فروشی ,فروشی اینترنتی ,اینترنتی خاورمیانه ,خود را ,موسسین این ,فروشی اینترنتی خاورمیانه ,خرده فروشی اینترنتی
درباره این سایت